Vi gör era arbetsdagar enklare

MyGizmo minskar administrationen för byggbranschen

  • Prova kostnadsfritt

    Ingen mer onödig administration, förlorad arbetstid, bortslarvade papper eller dubbelarbete.

  • 800+ användare

    Antal hantverkare som dagligen rapporterar genom MyGizmo. Vi hjälper  fler företag dagligen att växa.

  • Molnbaserad

    Jobba var du vill, när du vill och slipp all oro för att viktig data ska försvinna eller gå förlorad.

Vi minskar administration för byggbranschen

image

Vi minskar administration för byggbranschen

  • Inget pappersarbete – Minskad administation för bygg med enkel användarvänlig app

 

  • Alla projekt samlade – Slipp papper och penna med alla projekt samlade direkt i appen. Tillgång direkt i mobil eller surfplatta.

 

  • Molntjänst – Effektivt, digital och enkel molntjänst.

Hur?

image

Hur?

Digitalisera era dokument – Undvik att aldrig hitta dina dokument när du behöver dem som mest. Alla företag har nytta av att lagra dokument online där det är lätt att komma åt dem. Att arbeta digitalt innebär även att digitalisera dokument så att du kan nå dem var och när som helst.

Hantera all information på en plats – Med hjälp av MyGizmo kan du samla all information som rör dina kunder på en och samma plats. Då går du aldrig miste om information som samlats i någon pappershög.

Inga bortslarvade viktiga papper – Samla alla rapporter på ett och samma ställe och slipp oroa er för bortslarvade papper eller förlorad data. med hjälp av MyGizmo minskas garanterat administrationen för byggbranschen.

MyGizmo förenklar och effektiviserar er arbetsvardag

  • Arbetsordrar

    Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.

  • Attestering

    Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.

  • Dokumenthantering

    Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.

  • Egenuppföljning

    Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.

  • Ekonomisk Uppföljning

    På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.

  • Fakturaunderlag

    Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.

  • Formulär och Checklistor

    Skapa Egenkontroller, Riskanalyser och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.

  • Integrationsenhet

    Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.

  • Kundsignatur

    Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!

  • Leverantörsfakturor

    Ladda enkelt upp dina leverantörsfakturor på projektnivå. Undvik missade intäkter och få bättre kontroll på dina projekt!

  • Löneunderlag

    Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.

  • Materialhantering

    Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.

  • Projektplaneringsverktyg

    Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.

  • Resursplanering

    Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.

  • Tidsregistrering

    Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.

Alla funktioner

Redo att byta? Vi finns här för att hjälpa dig.

Mejla oss infomygizmo.se Ring oss 070 - 346 19 96

    Smart projektverktyg för hantverkare

    Kontakta oss

      Testa vår demo i 14 dagar