Spara tid & öka omsättningen
Spara tid & öka omsättningen
När man är mitt uppe i ett projekt kan det vara svårt att veta hur många timmar projektet tagit. MyGizmo ger er en fullständig överblick över exakt hur många timmar som lagts i ditt projekt, i realtid. Ni får fullständig koll på alla resurser era projekt som skapar effektivare arbetsdagar som plattsättare.
- Få en bra överblick på alla kommande, pågående & avslutade projekt
- Spara pengar & tid och öka omsättningen
- Sammanställt och klart till fakturering och lön
Planera och rapportera digitalt
Planera och rapportera digitalt
Det ska vara enkelt att hålla koll på sina projekt som plattsättare. Med projektfunktionen får du en tydlig översikt på alla dina projekt, och slipper oroa dig för att något faller mellan stolarna.
- Tillgång till information i realtid med alla dokument samlade på en plats
- Effektivare arbetsdagar som plattsättare
- Mindre pappersarbete & mer tid till annat viktigt
Projekthantering anpassat för plattsättare
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och byggprojekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.
-
Digital samlingsplats
Digital dokumenthantering möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.Tilldela dokument till anställda om så önskas.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd och sparar tid.
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.