MyGizmo blev inte en extra kostnad årligen alls utan snarare en ren och skär intäkt!

Smartare projekthantering

Ett brett utbud av funktioner
med hög användarvänlighet

Projektuppföljning

image

Projektuppföljning

Tydlig överblick och kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande. Dokumentera enkelt era projekt direkt i appen med tillgång till daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt.

Dokumenthantering

image

Dokumenthantering

Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet. Finns även utrymme att ladda upp de anställdas certifikat.

MyGizmos breda utbud av funktioner

  • Tidrapportering

    Tidrapportering direkt i telefonen, surfplattan eller datorn. När du tidrapporterar har du möjlighet att skriva anteckningar & byggdagbok.

  • Materialhantering

    Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.

  • Projektuppföljning

    Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.

  • Dokumenthantering

    Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.

  • Fordonsrapportering

    Registrera smidigt dina fordon såsom servicebil, privatbil, grävmaskiner etc direkt på projektet.

  • Arbetsordrar

    Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.

  • Attestering

    Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.

  • Egenuppföljning

    Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.

  • Ekonomisk Projektuppföljning

    På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.

  • Fakturaunderlag

    Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.

  • Formulär och Checklistor

    Skapa skyddsronder, montagerapporter och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.

  • Integrationsenhet

    Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.

  • Kundsignatur

    Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!

  • Leverantörsfakturor

    Ladda enkelt upp dina leverantörsfakturor på projektnivå. Undvik missade intäkter och få bättre kontroll på dina projekt!

  • Löneunderlag

    Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.

  • Resursplanering

    Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.

  • Tidsregistrering

    Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.

Alla funktioner

Så enkelt tidsrapporterar de anställda genom MyGizmo

Video

Så enkelt tidsrapporterar de anställda genom MyGizmo

MyGizmo är utvecklat av hantverkare för hantverkare. Vi vet vad som krävs för att rapportering ska fungera smärtfritt ute på fält.

Se kort presentationsvideo

Våra paket

I samtliga paket ingår fakturaunderlag, löneunderlag, anteckningar, dagbok och projektuppföljning.
  • Bas

    99 kr per användare och månad*
    • Tidrapportering
    • Fordonsrapportering
    • Leverantörsfakturor
    Testa gratis i 14 dagar
  • 8 av 10 väljer standard

    Standard

    199 kr per användare och månad*
    • Tidrapportering
    • Fordonsrapportering
    • Leverantörsfakturor
    • Materialhantering
    • Dokumenthantering
    Testa gratis i 14 dagar
  • Pro

    Offert Skräddarsydd lösning
    • Tidrapportering
    • Fordonsrapportering
    • Leverantörsfakturor
    • Materialhantering
    • Dokumenthantering
    • Kundsignatur
    • Attestering
    • Formulär och checklistor
    Testa gratis i 14 dagar

* Grundavgiften 499 kr/mån där det ingår drift, support och underhåll.

Tillval

  • Resursplanering
    199 kr/mån per administratör
  • Integration Fortnox Fakturering
    99 kr/mån
  • Integration Visma Administration 1.000 & 2.000
    99 kr/mån

Kontakta oss om du vill veta mer!

Mejla oss infomygizmo.se Ring oss 070 - 346 19 96

Marknadens mest användarvänliga projektverktyg

Kontakta oss

Testa vår demo i 14 dagar