Marknadens mest användarvänliga
projektverktyg för hantverksbranschen
MyGizmo kan hjälp er bli ännu mer effektiva i ert administrativa arbete. Då ni får ett komplett system som håller koll och följer upp era projekt, kunder, personal, material, tid, fordon, dokument etc. MyGizmo skapar även automatiskt kompletta underlag för fakturering och lön, integrerat med Sveriges största ekonomisystem.
Ni följer enkelt och översiktligt företagets projekt i realtid, oavsett var ni befinner er. Genom ett strukturerat och användarvänligt verktyg får ni bättre överblick på företagets resurser, tillgångar och utgifter vilket gör att ni lättare kan planera verksamheten och följa upp projekten. MyGizmo säkerställer era intäkter och ökar kommunikationen både internt på firman samt gentemot slutkund.
När vi tagit fram MyGizmo har vi gjort det från ett perspektiv där ägarna också kan vara ute och jobba på fält och inte bara på kontoret. Det gör MyGizmo otroligt användarvänligt eftersom vi vet hur viktigt det är för er att lika enkelt kunna skapa upp ett nytt projekt från fält i telefonen som vid en dator.
-
Effektiva
-
Enklare
Enkelt även för mindre företag som får full nytta av MyGizmo. Slipp sätta dig in i ett stort system, vår tröskel är så låg som möjligt. Finns bara tid på kvällar och helger så har du har all information samlat direkt i appen.
-
Håller er i handen
Har du andra skills som du tror att vi behöver?
Har du andra skills som du tror att vi behöver?
Vi letar alltid efter nästa talang och kanske bara inte vet hur mycket vi verkligen behöver dig. Vi letar efter dig som är driven, prestigelös som utmanar oss och gör oss bättre. Hos MyGizmo får du en arbetsplats som växer fort med goa kollegor, härliga kunder och ett starkt team att samarbete med.