För små och medelstora hantverksföretag

Alla företag har unika behov, vi har därför paketerat våra lösningar i olika paket och tillval. Så du kan välja det paket som passar bäst och vid behov lägga till de tillval som önskas.

1/4

Jämför

2/4

Användare

3/4

Valfria tillval

4/4

Uppstart & beställ

Pris vid kvartalsfakturering Pris vid årsfakturering (Spara 20%)

Bas

99 KR

  • icon_checked

    Tidsrapportering

    icon_read_more
    x
    Rapportera enkelt in era timmar direkt ute på fält för fakturaunderlag, löneunderlag och projektuppföljning. Läs mer
  • icon_checked

    Fordonsrapportering

    icon_read_more
    x
    Rapportera enkelt in era servicebilar eller övriga maskiner oavsett om du tar betalt per mil, kilometer, dag, timme eller på annat sätt. Läs mer
  • icon_checked

    Leverantörsfakturor

    icon_read_more
    x
    Koppla leverantörsfakturor till rätt projekt, lägg in belopp och påslag. Du bestämmer själv om leverantörsfakturan ska visas för din kund eller inte vid fakturering. Läs mer
Anpassa & beställ Läs mer icon_arrow_down_dark

Pro

249 KR

  • icon_checked

    Tidsrapportering

    icon_read_more
    x
    Rapportera enkelt in era timmar direkt ute på fält för fakturaunderlag, löneunderlag och projektuppföljning. Läs mer
  • icon_checked

    Fordonsrapportering

    icon_read_more
    x
    Rapportera enkelt in era servicebilar eller övriga maskiner oavsett om du tar betalt per mil, kilometer, dag, timme eller på annat sätt. Läs mer
  • icon_checked

    Leverantörsfakturor

    icon_read_more
    x
    Koppla leverantörsfakturor till rätt projekt, lägg in belopp och påslag. Du bestämmer själv om leverantörsfakturan ska visas för din kund eller inte vid fakturering. Läs mer
  • icon_checked

    Materialhantering

    icon_read_more
    x
    Se till att allt material faktureras och undvik missade intäkter genom smidig materialrapportering. Läs mer
  • icon_checked

    Dokumenthantering

    icon_read_more
    x
    Få ordning på era ritningar, projektbilder, dokument och filmer genom att koppla dem till rätt projekt, kund, artikel eller personal enkelt och smidigt. Läs mer
  • icon_checked

    Kundsignatur

    icon_read_more
    x
    Undvik missförstånd, din kund ges möjlighet att digitalt signera rapporterna löpande på ett projekt innan du skickar en faktura. Läs mer
  • icon_checked

    Attestering

    icon_read_more
    x
    Rapporterna attesteras innan hantering av löneunderlag eller fakturaunderlag. Kan göras enkelt direkt ute på fält av projektledare eller administratör. Läs mer
  • icon_checked

    Formulär och checklistor

    icon_read_more
    x
    Skapa digitala formulär och checklistor såsom egenkontroller till ditt projekt, fyll i och signera direkt ute på fält. Läs mer
Anpassa & beställ Läs mer icon_arrow_down_dark

En fast grundavgift på 499kr/mån tillkommer i alla paket.

Tillval

icon_read_more
x
Planera enkelt dina projekt och personal, få koll när du kan ta ett uppdrag och öka kommunikationen internt och gentemot slutkund. Läs mer

Planeringsverktyg

199 kr/mån

per administratör

icon_read_more
x
Flexibel och smidig tidsplan som förenklar planeringen av större byggprojekt för alla inblandade. Läs mer

Tidplan (Enbart valbar när du också valt Planeringsverktyg)

49 kr/mån

per administratör

icon_read_more
x
Förenkla ditt offertarbete, skapa egna offertmallar anpassade för ditt företag med möjlighet att få offerten digitalt signerad av kund, omvandla offerten till ett projekt och spara tid. Läs mer

Offertverktyg

199 kr/mån

per administratör

icon_read_more
x
Varierar dina priser till olika kunder? Då är Kundunika prislistor rätt för dig, så slipper du dubbelarbete med att manuellt gå in och redigera priserna på det som rapporteras in. Läs mer

Kundunika prislistor

69 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Fortnox. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till fakturering, lön och bokföring. Läs mer

Integration: Fortnox ekonomisystem

99 kr/mån

icon_read_more
x
Kommer dina leverantörsfakturor direkt in till Fortnox idag har vi en smidig koppling så att leverantörsfakturorna kopplas direkt till rätt projekt i MyGizmo. Läs mer

Fortnox leverantörsfaktura koppling (Enbart valbar när du också valt Integration: Fortnox ekonomisystem)

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Visma. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till fakturering, lön och bokföring. Läs mer

Integration: Visma eEkonomi

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration: Visma Lön 300 / 600

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration: Fortnox Lön

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration: Crona Lön

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration: Kontek Lön

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration: Edison Lön

99 kr/mån

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Visma. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till fakturering, lön och bokföring. Läs mer

Integration: Visma Administration 1000 / 2000

99 kr/mån

Jämför våra paket

SUPPORT

Fri Support via telefon, mail och forum

Drift och löpande nya uppdateringar

OFFERERA

icon_read_more
x
Förenkla ditt offertarbete, skapa egna offertmallar anpassade för ditt företag med möjlighet att få offerten digitalt signerad av kund, omvandla offerten till ett projekt och spara tid. Läs mer

Offertverktyg

PLANERA

icon_read_more
x
Planera enkelt dina projekt och personal, få koll när du kan ta ett uppdrag och öka kommunikationen internt och gentemot slutkund. Läs mer

Planeringsverktyg

icon_read_more
x
Flexibel och smidig tidsplan som förenklar planeringen av större byggprojekt för alla inblandade. Läs mer

Tidplan (tillägg på planeringsverktyget)

RAPPORTERA

icon_read_more
x
Rapportera enkelt in era timmar direkt ute på fält för fakturaunderlag, löneunderlag och projektuppföljning. Läs mer

Tidsrapportering

icon_read_more
x
Rapportera enkelt in era servicebilar eller övriga maskiner oavsett om du tar betalt per mil, kilometer, dag, timme eller på annat sätt. Läs mer

Fordonsrapportering

icon_read_more
x
Se till så att er personal enkelt kan rapportera in ersättningar såsom traktamente, reseersättning, asbest tillägg etc. Läs mer

Ersättningar

icon_read_more
x
Se till att allt material faktureras och undvik missade intäkter genom smidig materialrapportering.Få ordning på era ritningar, projektbilder, dokument och filmer genom att koppla dem till rätt projekt, kund, artikel eller personal enkelt och smidigt. Läs mer

Materialhantering

HANTERA

icon_read_more
x
Ekonomisk uppföljning av dina projekt direkt ute på fält i din mobilen, surfplattan eller dator. Läs mer

Projektuppföljning

icon_read_more
x
Få klara fakturaunderlag oavsett fastprisjobb eller löpande jobb. Skapa upp en klar faktura i ditt ekonomisystem direkt via MyGizmo. Läs mer

Fakturaunderlag

icon_read_more
x
Få färdiga löneunderlag var du än är i din mobil, surfplatta eller dator. Läs mer

Löneunderlag

icon_read_more
x
Skapa enkelt upp ÄTOR i projekt med möjlighet till digital kundsignatur direkt ute på fält i din mobilen, surfplattan eller dator. Läs mer

ÄTA-hantering

icon_read_more
x
Koppla leverantörsfakturor till rätt projekt, lägg in belopp och påslag. Du bestämmer själv om leverantörsfakturan ska visas för din kund eller inte vid fakturering. Läs mer

Leverantörsfakturor

icon_read_more
x
Informationen till byggdagboken skapas automatiskt när personalen registrera sina rapporter, de kan även komplettera med kommentarer och anteckningar. Läs mer

Byggdagbok

icon_read_more
x
Via arbetsordern kan du lägga in all information kring projektet. Från arbetsbeskrivning, ritningar till interna anteckningar som finns tillgängliga direkt ute på fält Läs mer

Arbetsorder

icon_read_more
x
Få ordning på era ritningar, projektbilder, dokument och filmer genom att koppla dem till rätt projekt, kund, artikel eller personal enkelt och smidigt. Läs mer

Dokumenthantering

icon_read_more
x
Skapa digitala formulär och checklistor såsom egenkontroller till ditt projekt, fyll i och signera direkt ute på fält. Läs mer

Formulär och Checklistor

icon_read_more
x
Undvik missförstånd, din kund ges möjlighet att digitalt signera rapporterna löpande på ett projekt innan du skickar en faktura. Läs mer

Kundsignatur

icon_read_more
x
Rapporterna attesteras innan hantering av löneunderlag eller fakturaunderlag. Kan göras enkelt direkt ute på fält av projektledare eller administratör. Läs mer

Attestering

icon_read_more
x
Varierar dina priser till olika kunder? Då är Kundunika prislistor rätt för dig, så slipper du dubbelarbete med att manuellt gå in och redigera priserna på det som rapporteras in. Läs mer

Kundunika prislistor

INTEGRERA

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Fortnox. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till fakturering, lön och bokföring. Läs mer

Integration ekonomisystem

icon_read_more
x
Undvik dubbelarbete med MyGizmo´s integration till Lönesystem. Få en heltäckande lösning som tar hand om allt från offert, genom hela projektet till lön. Läs mer

Integration lönesystem

icon_read_more
x
Kommer dina leverantörsfakturor direkt in till Fortnox idag har vi en smidig koppling så att leverantörsfakturorna kopplas direkt till rätt projekt i MyGizmo. Läs mer

Fortnox leverantörsfaktura koppling (Tillägg på Integration: Fornox ekonomisystem)

REGISTER

Projekt

Kunder

Personal

Fordon

Arbetsuppgifter

Material

BAS

STANDARD

PRO

icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
1_minus copy 24
icon_checked
icon_checked

icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
1_minus copy 24
icon_checked
icon_checked
1_minus copy 24
1_minus copy 24
icon_checked
1_minus copy 24
1_minus copy 24
icon_checked
1_minus copy 24
1_minus copy 24
icon_checked

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

Tillval

icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
icon_checked
1_minus copy 24
icon_checked
icon_checked

99 KR

per användare och månad*

anpassa & beställ

199 KR

per användare och månad*

anpassa & beställ

249 KR

per användare och månad*

anpassa & beställ

MyGizmo har på riktigt gjort underverk för mig på många plan. Det har gett mig insikt och underlättat för min planering. Vad gäller fakturering missas heller ingenting, allt kommer med!

Joel Hertzman

J.Hertzmans Bygg och Entreprenad AB

FAQ

Vad är ett projektverktyg och varför behöver jag det?

icon_FAQ

Ett projektverktyg är steget innan ditt ekonomisystem och lönesystem. MyGizmo ersätter dom traditionella tidssedlarna, milrapporterna, materialrapporterna och så vidare på papper. Offerterna i world, planeringen på whiteboarden och timmarna vid sitt skrivbord för att sammanställda fakturaunderlagen och löneunderlagen. Du kan se MyGizmo som din digitala kollega som arbetar dygnet runt med att sammanställa och göra klart allt till fakturering och lön. Hålla koll på ekonomin i dina projekt och ge dig total överblick så att personalen sköter sig med tidrapporteringen. Helt enkelt ditt projektverktyg från offert, genom hela projektet till fakturering och lön kopplat till ditt ekonomisystem och lönesystem. Så du kan spara tid och göra det du älskar istället.

Vad har jag för bindningstid?

icon_FAQ

Som standard är vår bindningstid på tolv månader.

Ingår support i abonnemanget?

icon_FAQ

I ditt abonnemang så ingår alltid fri Support. Du kan nå oss via telefon eller mejl. Under support knappen i ditt MyGizmo konto kommer du även ha tillgång till utbildningsmaterial såsom instruktionsfilmer på samtliga funktioner. Vi har även tagit fram en film du kan skicka till personalen hur man som användare rapporterar genom MyGizmos mobilapp.

Hur kommer jag igång med MyGizmo?

icon_FAQ

Vi vet vikten av att du kommer igång så snabbt och effektivt som möjligt. Oavsett om du byter från papper och penna eller ett annat projektverktyg. Vi kommer därför hålla dig i handen under hela uppstarten för att säkerställa att du blir nöjd. MyGizmo är enkelt att komma igång med och vi har tagit fram olika uppstartspaket du kan välja mellan beroende på hur stort ditt företag är och hur mycket du kommer använda i systemet.

Hur sker betalningen? Betalar jag direkt eller blir jag fakturerad?

icon_FAQ

Du bestämmer vilken månad ni vill köra igång med MyGizmo, i slutet på den valda månaden kommer vi fakturera er. Ni kan välja årsfakturering eller kvartalsfakturering.

Vilka fördelar har MyGizmo jämfört med traditionella metoder?

icon_FAQ

Dom stora fördelarna är att du kommer spara mycket tid, i snitt halverar våra kunder sin administrativa tid efter att ha kommit igång med MyGizmo. Tid som du kan lägga där ni faktiskt tjänar pengar eller på det du älskar. Men du kommer också uppleva att du får en ökad kontroll och överblick i era byggprojekt. Eftersom allt i byggprojektet är samlat på ett och samma ställe. Sammanställt och klart för fakturering, lön, ekonomisk uppföljning och mycket mer.

Är projektverktyget molnbaserat eller kräver det installation på en server?

icon_FAQ

MyGizmo är helt molnbaserat och du kommer åt projektverktyget från vilken uppkopplat enhet du vill. En stor fördel är att hela MyGizmo finns i din telefon, surfplatta och dator.

Vilka funktioner finns tillgängliga i MyGizmo?

icon_FAQ

MyGizmo är ett brett projektverktyg som kan hjälpa dig hålla koll och följa upp alla delar i era projekt. Från offerten genom hela projektet såsom timmar, material, leverantörsfakturor, ätor, dokument, egenkontroller, planering, tidplaner etc till fakturering och lön. Integrerat med Sveriges största ekonomisystem och lönesystem. Läs mer om alla funktioner HÄR.

Kan jag integrera MyGizmo med andra verktyg och system som jag redan använder?

icon_FAQ

Självklart kan du det, du kan integrera MyGizmo till Sveriges största ekonomisystem Visma och Fortnox. Samt lönesystemen Visma Lön 300 & 600, Fortnox lön, Crona lön, Kontek lön och Edison lön. Så du slipper dubbelarbete och förenklar din vardag.

Kan jag börja med ett mindre paket för att sedan lägga till vissa funktioner jag behöver?

icon_FAQ

Självklart går det bra, du kan när som helst uppgradera er till ett större paket eller addera det tillval du önskar.

Vad menas med antalet användare per paket?

icon_FAQ

Med användare menar vi hur många personer som ska ha tillgång till MyGizmo. Det är viktigt att du även räknar med dig som är ägare till företaget eller om du har någon som jobbar med administration på firman.

Nyfiken på MyGizmo?

Fyll i formuläret så hör vi av oss till dig.
Vill du inte vänta? Starta upp ditt testkonto eller boka en tid som passar dig för en onlinedemo direkt.

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Google Sekretesspolicy och Användarvillkor gäller.