Minska administrationen med 50%
Minska administrationen med 50%
Våra kunder sparar i genomsnitt en hel arbetsdag i månaden på att använda MyGizmo. En arbetsdag du kan lägga på att bearbeta och debitera befintliga och nya kunder.
- Följ företagets projekt i realtid oavsett var du befinner dig
- Strukturerat och användarvänligt verktyg
- Fullständig överblick på företagets resurser
- Planera verksamheten och följa upp projekten
Effektivisera er administrativa väg från offert till slutfaktura gentemot kund. Samt öka er effektivitet och lönsamhet genom att all personal enkelt kan rapportera tid, material, körningar etc på ett och samma ställe för att undvika missade intäkter.
- Stort fokus på hög användarvänlighet
- Ser till att alla på företaget kommer igång, oavsett teknikvan, självklart samma dag.
Få fullständig koll på personal och projekt
Få fullständig koll på personal och projekt
Med MyGizmo blir det enklare att hålla koll på tiden. Både på din egentid, anställdas, kollegor och arbetslag lägger ner på ett projekt, men även exakt hur många timmar projektet tagit totalt.
- Bättre översikt i din verksamhet
- Stort fokus på hög användarvänlighet
- Spara resurser till rätt projekt
-
30.000+ Antal projekt som har följts upp genom MyGizmo
-
200.000+ Antal tidrapporter som är inskickade via MyGizmo
-
1.000+ Antal hantverkare som dagligen rapporterar genom MyGizmo