MyGizmo blev inte en extra kostnad årligen alls utan snarare en ren och skär intäkt!

Varför MyGizmo är rätt för er

Spar tid och
pengar, enkelt!

  • Bli mer effektiv och lönsam

    Effektivisera er administrativa väg från offert till slutfaktura gentemot kund. Samt öka er effektivitet och lönsamhet genom att all personal enkelt kan rapportera tid, material, körningar etc på ett och samma ställe för att undvika missade intäkter.

  • Enkelt att komma igång och använda

    MyGizmo lägger stort fokus på hög användarvänlighet. Därför ser vi till att alla på företaget kommer igång, oavsett teknikvan, självklart samma dag.

  • Minska administrationen med 50%

    Våra kunder sparar i genomsnitt en hel arbetsdag i månaden på att använda MyGizmo. En arbetsdag du kan lägga på att bearbeta och debitera befintliga och nya kunder.

  • Snabb och säker projektuppföljning

    Följ företagets projekt i realtid oavsett var du befinner dig. Genom ett strukturerat och användarvänligt verktyg får ni bättre överblick på företagets resurser, vilket gör att ni lättare kan planera verksamheten och följa upp projekten.

  • 7.000+ Antal projekt som har följts upp genom MyGizmo
  • 65.000+ Antal tidrapporter som är inskickade via MyGizmo
  • 600+ Antal hantverkare som dagligen rapporterar genom MyGizmo

Marknadens mest användarvänliga projektverktyg

Kontakta oss

Testa vår demo i 14 dagar