MyGizmo blev inte en extra kostnad årligen alls utan snarare en ren och skär intäkt!

Varför MyGizmo är rätt för er

Spar tid och
pengar, enkelt!

  • Bli mer effektiv och lönsam

    Effektivisera er administrativa väg från offert till slutfaktura gentemot kund. Samt öka er effektivitet och lönsamhet genom att all personal enkelt kan rapportera tid, material, körningar etc på ett och samma ställe för att undvika missade intäkter.

  • Enkelt att komma igång och använda

    MyGizmo lägger stort fokus på hög användarvänlighet. Därför ser vi till att alla på företaget kommer igång, oavsett teknikvan, självklart samma dag.

  • Minska administrationen med 50%

    Våra kunder sparar i genomsnitt en hel arbetsdag i månaden på att använda MyGizmo. En arbetsdag du kan lägga på att bearbeta och debitera befintliga och nya kunder.

  • Snabb och säker projektuppföljning

    Följ företagets projekt i realtid oavsett var du befinner dig. Genom ett strukturerat och användarvänligt verktyg får ni bättre överblick på företagets resurser, vilket gör att ni lättare kan planera verksamheten och följa upp projekten.

  • 7.000+ Antal projekt som har följts upp genom MyGizmo
  • 65.000+ Antal tidrapporter som är inskickade via MyGizmo
  • 600+ Antal hantverkare som dagligen rapporterar genom MyGizmo
  • Tidrapportering

    Tidrapportering direkt i telefonen, surfplattan eller datorn. När du tidrapporterar har du möjlighet att skriva anteckningar & byggdagbok.

  • Materialhantering

    Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.

  • Projektuppföljning

    Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.

  • Dokumenthantering

    Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet. Finns även utrymme att ladda upp de

  • Löneunderlag

    Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.

  • Arbetsordrar

    Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.

  • Fakturaunderlag

    Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.

  • Egenuppföljning

    Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.

  • Attestering

    Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.

  • Resursplanering

    Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.

  • Tidsregistrering

    Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.

  • Formulär och Checklistor

    Skapa skyddsronder, montagerapporter och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.

  • Ekonomisk Projektuppföljning

    På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.

  • Integrationsenhet

    Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.

Alla funktioner

Marknadens mest användarvänliga projektverktyg

Kontakta oss