Brett utbud av funktioner
Brett utbud av funktioner
Tydlig överblick och kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fast pris eller löpande. Dokumentera enkelt era projekt direkt i appen med tillgång till daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt.
- Få full koll på era projekt
- Enkel navigering för snabb information
- Förenklar era arbetsdagar
MyGizmos anslagstavla – allt samlat på ett ställe
MyGizmos anslagstavla – allt samlat på ett ställe
När de anställda är klara med ett projekt, på projektets anslagstavla kan de markera projektet som klart direkt ute på fältet. Då får ägaren total kontroll på vilka projekt som är klara och kan skicka ut faktura till kund och sedan avsluta projektet.
- Anställda kan lägga upp anteckningar för bättre kommunikation
- Man vad som gäller och får en enkel kommunikation
- Skapa arbetsorder; Beräkna start, slutdatum, telefonnummer, kundinformation på projektet
- Lägga upp ritningar, noteringar och bilder för projektet
MyGizmos breda utbud av funktioner
-
Offertprogram Bygg
Med MyGizmos offertprogram hanterar du enkelt dina offerter från start till mål. Skapa offerter, skicka till potentiell kund, få en digital
-
Tidrapporteringssystem
Tidrapportering direkt i telefonen, surfplattan eller datorn. När du tidrapporterar har du möjlighet att skriva anteckningar & byggdagbok.
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Dokumenthantering
Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.
-
Fordonsrapportering
Registrera smidigt dina fordon såsom servicebil, privatbil, grävmaskiner etc direkt på projektet.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.
-
Attestering
Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.
-
Egenuppföljning
Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.
-
Ekonomisk Uppföljning
På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.
-
Formulär och Checklistor
Skapa Egenkontroller, Riskanalyser och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.
-
Integrationsenhet
Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.
-
Kundsignatur
Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!
-
Leverantörsfakturor
Ladda enkelt upp dina leverantörsfakturor på projektnivå. Undvik missade intäkter och få bättre kontroll på dina projekt!
-
Löneunderlag
Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.
-
Resursplanering
Ni kan enkelt planera era projekt och schemalägga era anställda på projektnivå. Ni får fullständig koll så ni har rätt mängd uppdrag och gö
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.
Våra paket
Paketen går att individanpassa
-
Bas
99 kr per användare och månad*- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
-
8 av 10 väljer standard
Standard
199 kr per användare och månad*- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
- Materialhantering
- Dokumenthantering
-
Pro
Offert Skräddarsydd lösning- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
- Materialhantering
- Dokumenthantering
- Kundsignatur
- Attestering
- Formulär och checklistor
* Grundavgiften 499 kr/mån där det ingår drift, support och underhåll.
Tillval
-
Resursplanering
199 kr/mån per administratör
-
Tidplan (tillägg på resursplanering)
49 kr/mån per administratör
-
Offertverktyg
199 kr/mån per administratör
-
Integration Fortnox Fakturering
99 kr/mån
-
Integration Visma E-ekonomi
99 kr/mån
-
Integration Visma Administration 1.000 & 2.000
99 kr/mån
-
Integration: Fortnox Lön, Crona Lön, Kontek Lön eller Visma Lön 300 & 600
99 kr/mån
-
Inscanning leverantörsfakturor
från Fortnox till rätt projekt i MyGizmo99 kr/mån -
Kundunika prislistor
69 kr/mån