För små och medelstora hantverksföretag
Alla företag har unika behov, vi har därför paketerat våra lösningar i olika paket och tillval. Så du kan välja det paket som passar bäst och vid behov lägga till de tillval som önskas.
Alla företag har unika behov, vi har därför paketerat våra lösningar i olika paket och tillval. Så du kan välja det paket som passar bäst och vid behov lägga till de tillval som önskas.
Jämför
Användare
Valfria tillval
Uppstart & beställ
Bas
119 KR
per användare och månad
Tidsrapportering
Fordonsrapportering
Leverantörsfakturor
Standard
239 KR
per användare och månad
Tidsrapportering
Fordonsrapportering
Leverantörsfakturor
Materialhantering
Dokumenthantering
Pro
299 KR
per användare och månad
Tidsrapportering
Fordonsrapportering
Leverantörsfakturor
Materialhantering
Dokumenthantering
Kundsignatur av rapporter
Attestering
Formulär och checklistor
En fast grundavgift på 499kr/mån tillkommer i alla paket.
Inkluderar: projektuppföljning, fakturaunderlag, löneunderlag, ÄTA-hantering, byggdagbok, arbetsorder, Google Maps integration. Register av projekt, kunder, användare och fordon.
Planeringsverktyg
239 kr/mån
per administratör
Tidplan (Enbart valbar när du också valt Planeringsverktyg)
59 kr/mån
per administratör
Offertverktyg
239 kr/mån
per administratör
Kundunika prislistor
83 kr/mån
Integration: Fortnox ekonomisystem
119 kr/mån
Fortnox leverantörsfaktura koppling (Enbart valbar när du också valt Integration: Fortnox ekonomisystem)
119 kr/mån
Integration: Visma eEkonomi
119 kr/mån
Integration: Visma Lön 300 / 600
119 kr/mån
Integration: Fortnox Lön
119 kr/mån
Integration: Crona Lön
119 kr/mån
Integration: Kontek Lön
119 kr/mån
Integration: Edison Lön
119 kr/mån
Integration: Visma Administration 1000 / 2000
479 kr/mån
GRUNDAVGIFT
Projektuppföljning
Fakturaunderlag
Löneunderlag
ÄTA-hantering
Byggdagbok
Arbetsorder
Google Maps integration
Projektregister
Kundregister
Användarregister
Fordonsregister
SUPPORT
Fri Support via telefon, mail och forum
Drift och löpande nya uppdateringar
OFFERERA
Offertverktyg
PLANERA
Planeringsverktyg
Tidplan (tillägg på planeringsverktyget)
RAPPORTERA
Tidsrapportering
Fordonsrapportering
Ersättningar
Materialhantering
HANTERA
Leverantörsfakturor
Dokumenthantering
Formulär och Checklistor
Kundsignatur av rapporter
Attestering
Kundunika prislistor
INTEGRERA
Integration ekonomisystem
Integration lönesystem
Fortnox leverantörsfaktura koppling (Tillägg på Integration: Fornox ekonomisystem)
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
Tillval
119 KR
per användare och månad*
anpassa & beställ239 KR
per användare och månad*
anpassa & beställ299 KR
per användare och månad*
anpassa & beställMyGizmo har på riktigt gjort underverk för mig på många plan. Det har gett mig insikt och underlättat för min planering. Vad gäller fakturering missas heller ingenting, allt kommer med!
Joel Hertzman
J.Hertzmans Bygg och Entreprenad AB
Vad är ett projektverktyg och varför behöver jag det?
Ett projektverktyg är steget innan ditt ekonomisystem och lönesystem. MyGizmo ersätter dom traditionella tidssedlarna, milrapporterna, materialrapporterna och så vidare på papper. Offerterna i world, planeringen på whiteboarden och timmarna vid sitt skrivbord för att sammanställda fakturaunderlagen och löneunderlagen. Du kan se MyGizmo som din digitala kollega som arbetar dygnet runt med att sammanställa och göra klart allt till fakturering och lön. Hålla koll på ekonomin i dina projekt och ge dig total överblick så att personalen sköter sig med tidrapporteringen. Helt enkelt ditt projektverktyg från offert, genom hela projektet till fakturering och lön kopplat till ditt ekonomisystem och lönesystem. Så du kan spara tid och göra det du älskar istället.
Vad har jag för bindningstid?
Som standard är vår bindningstid på tolv månader.
Ingår support i abonnemanget?
I ditt abonnemang så ingår alltid fri Support. Du kan nå oss via telefon eller mejl. Under support knappen i ditt MyGizmo konto kommer du även ha tillgång till utbildningsmaterial såsom instruktionsfilmer på samtliga funktioner. Vi har även tagit fram en film du kan skicka till personalen hur man som användare rapporterar genom MyGizmos mobilapp.
Hur kommer jag igång med MyGizmo?
Vi vet vikten av att du kommer igång så snabbt och effektivt som möjligt. Oavsett om du byter från papper och penna eller ett annat projektverktyg. Vi kommer därför hålla dig i handen under hela uppstarten för att säkerställa att du blir nöjd. MyGizmo är enkelt att komma igång med och vi har tagit fram olika uppstartspaket du kan välja mellan beroende på hur stort ditt företag är och hur mycket du kommer använda i systemet.
Hur sker betalningen? Betalar jag direkt eller blir jag fakturerad?
Du bestämmer vilken månad ni vill köra igång med MyGizmo, i slutet på den valda månaden kommer vi fakturera er. Ni kan välja årsfakturering eller kvartalsfakturering.
Vilka fördelar har MyGizmo jämfört med traditionella metoder?
Dom stora fördelarna är att du kommer spara mycket tid, i snitt halverar våra kunder sin administrativa tid efter att ha kommit igång med MyGizmo. Tid som du kan lägga där ni faktiskt tjänar pengar eller på det du älskar. Men du kommer också uppleva att du får en ökad kontroll och överblick i era byggprojekt. Eftersom allt i byggprojektet är samlat på ett och samma ställe. Sammanställt och klart för fakturering, lön, ekonomisk uppföljning och mycket mer.
Är projektverktyget molnbaserat eller kräver det installation på en server?
MyGizmo är helt molnbaserat och du kommer åt projektverktyget från vilken uppkopplat enhet du vill. En stor fördel är att hela MyGizmo finns i din telefon, surfplatta och dator.
Vilka funktioner finns tillgängliga i MyGizmo?
MyGizmo är ett brett projektverktyg som kan hjälpa dig hålla koll och följa upp alla delar i era projekt. Från offerten genom hela projektet såsom timmar, material, leverantörsfakturor, ätor, dokument, egenkontroller, planering, tidplaner etc till fakturering och lön. Integrerat med Sveriges största ekonomisystem och lönesystem. Läs mer om alla funktioner HÄR.
Kan jag integrera MyGizmo med andra verktyg och system som jag redan använder?
Självklart kan du det, du kan integrera MyGizmo till Sveriges största ekonomisystem Visma och Fortnox. Samt lönesystemen Visma Lön 300 & 600, Fortnox lön, Crona lön, Kontek lön och Edison lön. Så du slipper dubbelarbete och förenklar din vardag.
Kan jag börja med ett mindre paket för att sedan lägga till vissa funktioner jag behöver?
Självklart går det bra, du kan när som helst uppgradera er till ett större paket eller addera det tillval du önskar.
Vad menas med antalet användare per paket?
Med användare menar vi hur många personer som ska ha tillgång till MyGizmo. Det är viktigt att du även räknar med dig som är ägare till företaget eller om du har någon som jobbar med administration på firman.
Ring oss på 010-303 07 60 eller fyll i formuläret så hör vi av oss till dig.