Få en bättre arbetsdag med MyGizmo

Therése Thard

Uppdaterad: april 3, 2024

Fler byggbolag efterfrågar en ökad kontroll kring byggprojekten i syfte att resurs- och kostnadseffektivisera. Det i kombination med en smidig administration. MyGizmo är lösningen som bidrar till flera fördelar och förbättringar – allt för en enklare och effektivare vardag. 

Krävande arbetsdagar gör det svårt att planera

Idag upplevs det svårt att leverera projekt i tid och enligt budget. Arbetsdagar går åt till administrativa uppgifter och att fånga upp arbete som fallit mellan stolarna. Ett arbetssätt som är i behov av en förbättring. Tidskrävande och avancerad administration och allmän oreda bidrar till att vardagen bjuder på bortslarvade papperslappar, dubbelarbete och dålig koll på projektstatus. Det gör det svårt att få en tydlig överblick för att kunna planera arbetet.

Eller så kanske ni redan idag har ett system, men upplever det mest som svårt och krångligt? Vi har flera företag som bytt till MyGizmo. Just för att MyGizmo är så tillgängligt, lätt att arbeta i och är anpassat för företagets alla medarbetare, kontor som på fält!

Förenkla din arbetsdag

Med MyGizmo blir alla konsekvenser som dubbelarbete, onödig administration och förlorad arbetstid till ett minne blott, lika så krångliga och avancerade verktyg. Istället är vardagen enklare, smidigare och mer effektiv. Genom att använda vårt planeringsverktyg är det nu mer möjligt att fokusera på nya kunder, fakturering av timmar och högre kvalité i projekten, viktiga uppgifter som faktiskt genererar intäkter och bidrar till ökad kundnöjdhet.

Bli en vinnare med MyGizmo

Genom bra struktur får du en tydlig effektivisering och förbättring i ditt arbete. Faktorer som växlande konjunkturer samt högre konkurrens gör det ännu viktigare att genomföra en digital förändring. MyGizmo är nödvändigt för att kunna ha en enklare och effektivare vardag.

Vill du prata med oss eller testa MyGizmo själv kostnadsfritt i 14 dagar för att ta reda på vad ditt företag har att vinna genom att börja med MyGizmo? Välkommen till oss på MyGizmo.

Therése Thard

VD & medgrundare, MyGizmo AB

Om Therése

Sedan tre generationer tillbaka har vi erfarenhet från hantverksbranschen. Att starta, driva och utveckla SaaS bolag (software as a service) har vi gemensamt av ägarna i bolaget mer än 80 års erfarenhet av. Sedan starten av MyGizmo 2017 har vi fått flera hundra hantverksföretag att bli mer effektiva och lönsamma. Något som Joel på JH Bygg bekräftar, ”MyGizmo blev en ren och skär intäkt.”

MAILA OSS info@mygizmo.se RING OSS 010-303 07 60