Digital tidrapportering som underlättar och ger tid över till annat
Therése Thard
Använd MyGizmos digitala tidrapportering och få betalt för all tid och allt arbete som ni lägger på varje byggprojekt. Det är enkelt att skapa upp en lönespecifikation i sitt löneprogram direkt genom MyGizmo. Här blir det enkelt att hålla koll på projekten, vart du än är. Låt oss berätta mer!
Tidrapportering med MyGizmo
Vi på MyGizmo värnar om arbetsdagar med minskat administrativt arbete och utvecklar ständigt våra funktioner för göra det lättare för dig i din vardag. För oss är det viktigt att erbjuda en väl fungerande tidrapportering som gör att det går snabbt, enkelt och effektivt. Där de rapporterade timmarna per automatik sammanställs till rätt projekts fakturaunderlag. Där ni även kan skapa upp en klar faktura direkt i ert ekonomisystem. Med hjälp av den enkla funktionen tidrapportering som finns i MyGizmo kommer ert administrativa arbete att minska enormt.
Projektverktyget och funktionen kan enkelt användas både via mobil, surfplatta eller dator. Du kan med andra ord arbeta i verktyget oavsett om du är ute på fält eller kontor. Här är några av alla fördelar med tidrapporteringen.
- Rapportera arbetsdagens timmar, vart du än är
- Delaktiga i projekt rapporterar sin tid
- Lätt att korrigera om det blir fel
- Betalt för alla timmar – inga missas
- Funktionen integrerar med ditt lönesystem
Gå igenom och tänk ut vad som är viktigast för dig och ditt bolag när du väljer projektverktyg för digital tidrapportering. Är det viktigt att alla i projektet kan gå in och rapportera timmar? Det kanske är fördelaktigt när tidrapporteringen går snabbt och enkelt? Lika så att det är enkelt att skapa upp en lönespecifikation direkt genom projektverktyget? På så sätt slipper du en stor administrativ belastning och kan istället få mer tid över till annat.
Välkommen att höra av dig till oss på MyGizmo för ytterligare frågor. Vi berättar gärna om hur vi kan effektivisera din tidrapportering.