
Sök rollen som innesäljare på MyGizmo – Effektivisera hantverkares arbetsflöden och ta nästa steg i din karriär!
E-post:
Om företaget:
MyGizmo erbjuder ett digitalt projektverktyg som hjälper hantverkare att få full kontroll på sina projekt. Från offert och planering till fakturering och lön – allt samlat på en och samma plattform, tillgänglig via mobil, dator eller surfplatta. MyGizmo hjälper små och medelstora hantverksföretag att effektivisera sin tidshantering, spara på administrativt arbete och säga hejdå till sena kvällar med fakturering och planering. Vi grundades 2017 och har sedan dess vuxit snabbt. Vi är nu på god väg att bli ledande inom vårt segment, med över 1500 användare spridda över hela Sverige. I december 2023 förvärvade vi TimeApp, ett SaaS-bolag som erbjuder systemlösningar för bland annat advokat- och juristbyråer.
Om du brinner för försäljning och vill vara med på en spännande resa i ett snabbväxande SaaS-bolag, då har du kommit rätt! MyGizmo söker nu en driven innesäljare som vill vara med och hjälpa hantverkare att effektivisera sina arbetsflöden och öka sin lönsamhet. Om du vill utvecklas i en roll där du har stora möjligheter att växa och bidra till företagets framgång, då kan det här vara rätt roll för dig.
Arbetsbeskrivning:
Som innesäljare på MyGizmo kommer du att spela en central roll i vårt säljteam och ha ansvar för hela försäljningsprocessen. Du kommer att jobba med att aktivt hitta nya kunder, boka möten och genomföra digitala möten där du hjälper kunder att förstå hur MyGizmo kan effektivisera deras arbetsdag. Här får du möjlighet att driva din egen försäljningspipeline och arbeta mot tydliga mål.
Din profil:
Vi söker dig som brinner för försäljning och tycker att det är lika givande att skapa långsiktiga kundrelationer som att nå högt uppsatta försäljningsmål. Du har en stark drivkraft att utvecklas och trivs i en roll där du får stort ansvar och möjlighet att påverka både din egen och företagets framgång. Du har erfarenhet av försäljning, gärna inom digitala lösningar eller SaaS, och är van vid att arbeta i en dynamisk och snabbt växande miljö. För oss är det också viktigt att du är självgående, kommunikativ och har en stark vilja att lyckas, samt att du har förmågan att anpassa dig efter olika kunders behov.
Krav:
- Minst 2 års erfarenhet av försäljning, gärna inom SaaS eller andra digitala lösningar och software.
- Erfarenhet av att driva försäljningsprocesser och stänga affärer.
- Vana att arbeta i CRM-system, gärna Pipedrive.
- Flytande svenska och goda kunskaper i engelska.
Meriterande:
- Erfarenhet av att sälja till små och medelstora företag, gärna inom hantverksbranschen eller andra branscher med liknande behov.
- Erfarenhet av digitala eller molnbaserade affärssystem.
- Erfarenhet av att arbeta med en försäljningsbudget och mål.
Övrigt
- Plats: Hybrid / tre dagar i veckan på vårt kontor i Kungshamn
- Start: Enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt
Du får även möjlighet att delta i en 1-årig säljutbildning med Mikael Arndt, inklusive 25 diplomerande kurser i försäljning och liveföreläsningar varje vecka. Du har också chansen att delta i Sveriges största säljevent på Oscarsteatern och en 2-dagars säljutbildning på plats i Stockholm för att utvecklas ännu mer som säljare.
I denna rekrytering samarbetar MyGizmo med rekryteringsföretaget Saleshub. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Berivan.Bozan@saleshub.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
E-post:
Fullstackutvecklare till TimeApp / MyGizmo-gruppen
Är du redo för ett jobb som utvecklare i ett snabbväxande SaaS-bolag, med målet att revolutionera hantverksbranschen? Då har vi en utmanande och spännande roll för dig som Fullstack-utvecklare hos oss på MyGizmo!
Vi utvecklar ett smart och effektivt projektverktyg, som förenklar den administrativa processen för Sveriges hantverkare. Det gäller hela ledet från offert till faktura och lön, vilket ger våra kunder mer tid och resurser att fokusera på det de gör bäst – sitt hantverk.
Om rollen
Som Fullstackutvecklare hos oss blir du en central del av ett dynamiskt och snabbt växande team, där dina idéer och insikter värdesätts. Du kommer att arbeta med att utveckla innovativa mjukvarulösningar för små och medelstora företag. Vi fokuserar på att skapa standardiserade system som är skräddarsydda för att möta våra kunders specifika behov inom olika branscher.
Du kommer att arbeta med moderna teknologier för att bygga användarvänliga och responsiva gränssnitt. Vi använder tekniker som Laravel, Livewire och Alpine för att säkerställa att våra produkter är både robusta och intuitiva. Du deltar i hela utvecklingsprocessen, från konceptualisering till implementering och får därmed möjlighet att vara med och påverka. Din roll är fullstackutvecklare men vi ser ett stort behov av frontend-utveckling och att du med hjälp av moderna teknologier kan bygga intuitiva och responsiva användargränssnitt.
Vi söker dig som
- Har 4+ års erfarenhet av fullstack-utveckling med PHP och Laravel.
- Har erfarenhet av relationella databaser (t.ex. MySQL eller PostgreSQL).
- Är van vid att skriva automatiserade tester.
För att passa i rollen hos oss har du utöver den tekniska expertisen en god förmåga att arbeta tillsammans i en teamorienterad miljö. Vi söker dig som är en skicklig problemlösare och som har ett öppet sinne för att hantera utmaningar och hantera innovativa lösningar. För oss är det också viktigt att du är självgående, kommunikativ och har en stark vilja att lyckas, samt att du har förmågan att anpassa dig efter olika kunders behov.
Vi söker dig som drivs av att vara med på företagets resa och bidra till att bygga bra produkter för våra kunder.
Det är meriterande om du har erfarenhet av
- Andra programmeringsspråk och ramverk.
- CI/CD.
- AWS.
Att arbeta hos oss
Som utvecklare hos oss blir du en del av ett dynamiskt och snabbt växande team, med stort inflytande och frihet under ansvar. Vi drivs av att se vårt arbete göra direkt skillnad för både våra kunder men även hantverksbranschen i stort. Du blir en del av ett team som arbetar med att utveckla en modern och robust molntjänst och vi arbetar i en inspirerande och kreativ miljö med fokus på entreprenörskap och innovation. Vi erbjuder möjligheten att arbeta på distans men du behöver vara på plats i Katrineholm minst tre dagar i veckan för att bygga starka relationer med teamet.
Har du andra skills som du tror att vi behöver?
Vi letar alltid efter nästa talang och kanske bara inte vet hur mycket vi verkligen behöver dig. Vi letar efter dig som är driven, prestigelös som utmanar oss och gör oss bättre.
Hos MyGizmo får du en arbetsplats som växer fort med goa kollegor, härliga kunder och ett starkt team att samarbete med.