Inte tid att komma igång? Därför måste ni tänka om!

Therése Thard

Uppdaterad: april 3, 2024

Byggbranschen expanderar kraftigt i Sverige och allt fler bolag etableras på den svenska marknaden. Trots det råder stora problem med ineffektiva arbetssätt.

I denna artikel förklarar vi hur MyGizmo kan göra stor skillnad för ditt företag.

Effektivisera verksamheten genom digitala verktyg

Bristande kommunikation, dubbelarbete och gamla arbetssätt är vanligt förekommande i en hantverkares vardag. Det innebär att byggbranschen lätt halkar efter i sitt arbete, vilket leder till förseningar och ökade kostnader.

Detta mönster bryts genom att använda ett digitalt verktyg som MyGizmo. På så sätt effektiviserar ni er verksamhet och står redo för framtiden. Vi ser stora fördelar med att ni väljer ett system som är utvecklat specifikt för er bransch, som både är anpassningsbart och användarvänligt.

Vi kommer nu att berätta varför.

Ökad lönsamhet – nu och i framtiden

Att spara både tid och pengar samtidigt som försäljningen ökar, är en målbild och vision hos samtliga företag, stora som små. Eftersom allt fler företag tar sig in på marknaden blir även konkurrensen högre. Det ställs högre krav på effektivitet och transparens hos er som hantverksföretag.

Ett digitalt verktyg är nödvändigt för att kunna möta dessa krav, och även för att vara konkurrenskraftig och lönsam, både nu och i framtiden. För att inte förlora både kunder och pengar är det hög tid att genomföra en förändring och börja arbeta digitalt.

Samlar allt på ett & samma ställe

MyGizmo vill underlätta vardagen för er som hantverksföretag och göra ert arbete superenkelt. Därför är vårt projektverktyg utvecklat med användarvänlighet i stort fokus samt enbart till er som arbetar inom hantverksbranschen. Det ska vara lika enkelt både ute på fält som kontor, på mobil, surfplatta som på dator.

Eftersom all information samlas på ett och samma ställe kan du enkelt få tillgång till just den information eller det dokument du behöver, precis när du önskar, var du än befinner dig. På så sätt minskar även risken för dubbelarbete och ni har full kontroll på alla projekt, kunder och personal.

Superenkelt

I ett lyckat projekt blir både du som ägare, er personal och era kunder nöjda. Att leverera ett bra arbete och ge god service ska vara enkelt. Därför har vi utvecklat MyGizmo till att vara lika enkelt för personalen som för dig som ägare. Ett webbaserat projektverktyg som MyGizmo, hjälper er i byggbranschen att gå rustad in i framtiden, slippa missförstånd och onödigt dubbelarbete.

Vårt digitala projektverktyg har värdefulla funktioner, allt ni behöver för att arbeta effektivt, högkvalitativt och smart. Digitaliseringen gör att ni får kontroll över tidrapportering, materialhantering, fakturering, dokumentation, eventuella egenkontroller och så mycket mer. Det ska vara lätt att arbeta rätt och därför kan ni komma igång med MyGizmo på fem minuter.

Givetvis finns vi vid er sida hela vägen, för att stötta och säkerställa att det blir bra för både dig och personalen. Smidigare än så kan det knappast bli.

Nyfiken & vill veta mer om MyGizmo?

Therése Thard

VD & medgrundare, MyGizmo AB

Om Therése

Sedan tre generationer tillbaka har vi erfarenhet från hantverksbranschen. Att starta, driva och utveckla SaaS bolag (software as a service) har vi gemensamt av ägarna i bolaget mer än 80 års erfarenhet av. Sedan starten av MyGizmo 2017 har vi fått flera hundra hantverksföretag att bli mer effektiva och lönsamma. Något som Joel på JH Bygg bekräftar, ”MyGizmo blev en ren och skär intäkt.”

MAILA OSS info@mygizmo.se RING OSS 010-303 07 60