-
Leverantörsfakturor
Enkel hantering för varje inköp och inkommande leverantörsfakturor.
-
Tidsbesparing
Spara tid med digitalt verktyg där alla leverantörsfakturor finns på ett ställe.
-
Faktureringar
Få kontroll på varje enskilt projekt och fakturera rätt summa till kund.
Våra leverantörsfakturor lämpar sig extra bra för
- Bygg
- Måleri
- Entreprenad
- Plåtslageri
- Riv & Sanering
- Trädgård & Skötsel
- Plattsättare
Leverantörsfakturor
Leverantörsfakturor
Gå aldrig miste om inköp eller inkommande leverantörsfakturor med hjälp av MyGizmo.
Förmåner med MyGizmo leverantörsfakturor:
- Få kontroll på varje enskilt projekt och fakturera rätt summa till kund.
- Enkel hantering för varje inköp och inkommande leverantörsfakturor.
- Spara tid med digitalt verktyg där alla leverantörsfakturor finns på en plats.
NÅGRA AV VÅRA KUNDER
-
Attestering
Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.
-
Integrationsenhet
Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.
-
Kundsignatur
Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.
-
Projekthanteringssystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Resursplaneringsverktyg
Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.
-
Dokumenthantering
Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.
-
Egenuppföljning
Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.
-
Ekonomisk Uppföljning
På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.
-
Fordonsrapportering
Registrera smidigt dina fordon såsom servicebil, privatbil, grävmaskiner etc direkt på projektet.
-
Formulär och Checklistor
Skapa Egenkontroller, Riskanalyser och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.
-
Löneunderlag
Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.
-
Projektplaneringsverktyg
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektsystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Resursplanering
Ni kan enkelt planera era projekt och schemalägga era anställda på projektnivå. Ni får fullständig koll så ni har rätt mängd uppdrag och gö
-
Resursplaneringssystem
Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.
-
Tidrapporteringssystem
Tidrapportering direkt i telefonen, surfplattan eller datorn. När du tidrapporterar har du möjlighet att skriva anteckningar & byggdagbok.
Våra priser
-
Bas
99 kr per användare och månad*- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
-
8 av 10 väljer standard
Standard
199 kr per användare och månad*- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
- Materialhantering
- Dokumenthantering
-
Pro
Offert Skräddarsydd lösning- Tidrapportering
- Fordonsrapportering
- Leverantörsfakturor
- Materialhantering
- Dokumenthantering
- Kundsignatur
- Attestering
- Formulär och checklistor
* Grundavgiften 499 kr/mån där det ingår drift, support och underhåll.
Tillval
-
Resursplanering
199 kr/mån per administratör
-
Offertverktyg
199 kr/mån per administratör
-
Integration Fortnox Fakturering
99 kr/mån
-
Integration Visma E-ekonomi
99 kr/mån
-
Integration Visma Administration 1.000 & 2.000
99 kr/mån
-
Integrationen Visma
Lön 300 & 60099 kr/mån -
Inscanning leverantörsfakturor
från Fortnox till rätt projekt i MyGizmo99 kr/mån -
Kundunika prislistor
69 kr/mån