Enklare arbetsdagar för trädgård & skötsel
Enklare arbetsdagar för trädgård & skötsel
När man är mitt uppe i ett projekt kan det vara svårt att veta hur många timmar projektet tagit. MyGizmo ger er en fullständig överblick över exakt hur många timmar som lagts i ditt projekt, i realtid.
- Fullständig koll på alla resurser
- Lägg in resurser direkt ute på fält
- Effektivare arbetsdagar för trädgård & skötsel
Inget mer pappersarbete
Inget mer pappersarbete
Det ska vara enkelt att hålla koll på sina projekt. Med projektfunktionen får du en tydlig översikt på alla dina projekt, och slipper oroa dig för att något faller mellan stolarna.
- Tillgång till information i realtid
- Alla dokument samlade på en plats
- Slipp onödigt pappersarbete med checklistor
Projekthantering anpassat för trädgård & skötsel
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och era projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag för trädgårdsprojekt.
-
Allt samlat på ett ställe
Digital dokumenthantering möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt för projektet.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på arbetsdagen direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.