-
Spara tid med app
Minska missförstånd och spara tid med smidig app.
-
Samlade resurser
Samla alla era resurser för alla pågående och kommande projekt.
-
Dagens projekt
Håll koll på aktuella projekt för dagen för alla medarbetare.
Vårt resursplaneringsverktyg lämpar sig extra bra för
- Bygg
- Måleri
- Entreprenad
- Plåtslageri
- Riv & Sanering
- Trädgård & Skötsel
- Plattsättare
Resursplaneringsverktyg
Resursplaneringsverktyg
MyGizmo ger er tillgång till effektiv och enkel planering av era resurser direkt i appen. Lägg in nya projekt och planera dina resurser. Ni kan schemalägga era anställda i appen på projektnivå. Det ger er oslagbar översikt för era resurser med total koll på er arbetsbelastning. Det visas planerad tid för hela organisationen.
Förmåner med MyGizmo resursplaneringsverktyg:
- Tillgång till effektiv planering i app.
- Spara tid och minska onödig pappershantering.
- Digital överblick av era resurser.
- Håll koll på aktuella och kommande uppgifter och projekt direkt i systemet
NÅGRA AV VÅRA KUNDER
-
Attestering
Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.
-
Egenuppföljning
Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.
-
Dokumenthantering
Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.
-
Ekonomisk Uppföljning
På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.
-
Löneunderlag
Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.
-
Resursplaneringssystem
Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.
-
Resursplanering
Ni kan enkelt planera era projekt och schemalägga era anställda på projektnivå. Ni får fullständig koll så ni har rätt mängd uppdrag och gö
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Tidrapporteringssystem
Tidrapportering direkt i telefonen, surfplattan eller datorn. När du tidrapporterar har du möjlighet att skriva anteckningar & byggdagbok.
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.
-
Projektsystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektplaneringsverktyg
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projekthanteringssystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Kundsignatur
Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!
-
Integrationsenhet
Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.
-
Formulär och Checklistor
Skapa Egenkontroller, Riskanalyser och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.
-
Fordonsrapportering
Registrera smidigt dina fordon såsom servicebil, privatbil, grävmaskiner etc direkt på projektet.
-
Leverantörsfakturor
Ladda enkelt upp dina leverantörsfakturor på projektnivå. Undvik missade intäkter och få bättre kontroll på dina projekt!
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.