Låt det bli enkelt att spara tid & öka lönsamheten
Therése Thard
Nu blir det enklare än någonsin att fokusera på arbete som genererar intäkter. Med projektverktyget MyGizmo får er verksamhet fler nöjdare kunder vilket leder till ökad lönsamhet.
Så sparar du flera timmar
MyGizmo är en anledning till att administrationstiden blir mindre och arbetsdagen mer effektiv. Företag som använder MyGizmo menar att flertal timmar om dagen sparas. Något som gör det mer möjligt att lägga arbetstid på produktivt arbete som fakturering, nya kunder samt högre kvalité i projekten.
Få betalt av allt arbete
MyGizmo samlar all information, vilket gör det enkelt att snabbt skicka ut faktura till slutkund. I projektverktyget finns dessutom en komplett dokumentation av alla arbeten, inklusive ÄTO:r. På så sätt tar ni betalt för allt utfört arbete och kan känna er trygga med att alla artiklar och arbeten finns med på fakturan.
Joel, VD på Hertzmans Bygg och Entreprenad AB säger så här:
” Vad gäller fakturering missas heller ingenting nu när det kommer till ändring och tilläggsarbeten, allt kommer med!”
Samla allt gemensamt
Allt som byggdagbok, tidsrapporter, resursplanering, material och arbetsorder etc läggs på ett gemensamt ställe. Det gör det mer möjligt att leverera högre kvalité till kund. Något som leder till nöjdare kunder, fler referenser och nya uppdrag vilket bidrar till ökad lönsamhet.
Introducera en mer lönsam vardag med MyGizmo. Ta kontakt med oss, vi bokar gärna in en personlig demo eller börja testa systemet kostnadsfritt i 14 dagar redan idag!