-
Anteckningar
Fler användningsområden med anteckningar och byggdagbok.
-
Tidsrapportera i app
Rapportera in era timmar direkt i mobilen, surfplattan eller datorn.
-
Löneunderlag
Få ut klart löneunderlag direkt i vår app för tidrapportering.
Vårt tidrapporteringssystem passar utmärkt för
- Bygg
- Måleri
- Entreprenad
- Plåtslageri
- Riv & Sanering
- Trädgård & Skötsel
- Plattsättare
Tidrapporteringssystem för hantverkare
Tidrapporteringssystem för hantverkare
Det här är den enkla lösningen för att registrera tid och samtidigt hålla koll på timmar i era projekt. Lätt att använda både för anställda och arbetsledare, registrera med endast några få knapptryck.
Ni kan även skapa dokument och anteckningar direkt i vår app. Enkel rapportering av fasta eller löpande timmar och få betalt för all inrapporterad och arbetad tid.
Förmåner med MyGizmo tidrapporteringssystem:
- App tidrapportering: Rapportera in era timmar direkt i mobilen, surfplattan eller datorn med enkelt tidrapporteringssystem.
- Fler användningsområden med anteckningar och byggdagbok tillgängligt.
- Få ut klart löneunderlag direkt i vår app.
- Timmar sorteras på rätt kund och projekt för underlag till fakturering.
- Stämpla in och rapportera tid under dagen direkt i mobilen.
Använd enkelt via appen
Använd enkelt via appen
Tidsrapporteringssystem för hantverkare är ett viktigt verktyg för att effektivisera och organisera arbetet för hantverkare och entreprenörer. Systemet hjälper till att hålla koll på arbetstid och projektaktiviteter, vilket är avgörande för att hålla projektet inom budget och tidslinje.
MyGizmo är en plattform som erbjuder ett tidsrapporteringssystem för hantverkare. Det är användarvänligt och enkelt att använda via appen ute på fältet. Det är också ett kraftfullt verktyg för entreprenörer som vill snabbt och enkelt ha full översikt över arbetstid och projektaktiviteter.
NÅGRA AV VÅRA KUNDER
-
Integrationsenhet
Smidig integration till olika system. Tjäna mer pengar & undvik dubbelarbete, koppla ihop ert bokförings & faktureringssystem med MyGizmo.
-
Löneunderlag
Automatiskt genererade löneunderlag. Med ett sorterat, sammanställt och färdigt löneunderlag erbjuds lättillgänglig uppföljning.
-
Kundsignatur
Era kunder kan signera de anställdas timmar, material & fordon direkt i mobilen. Säkrade intäkter och inte något tjafs vid fakturering!
-
Attestering
Projektledare kan enkelt attestera medarbetarnas timmar, material & fordon direkt ute på fält i mobilen, surfplattan eller datorn.
-
Egenuppföljning
Den anställda ges en tydlig översikt av inrapporterade data såsom material, tid, fordon, anteckningar, dokument och dagböcker.
-
Ekonomisk Uppföljning
På projektnivå som ger tydlig överblick & kontroll hur ni ligger till ekonomiskt på varje projekt oavsett fastpris eller löpande.
-
Arbetsordrar
Förbättra kommunikationen med rätt instruktioner till alla. Enkel användning direkt i mobilen som minskar missförstånd.
-
Dokumenthantering
Dokumenthanteringen möjliggör uppladdning av ritningar, projektbilder eller dylikt direkt på projektet.
-
Fakturaunderlag
Med ett lättillgängligt fakturaunderlag som är detaljerat, sammanställt och klart ger ni ett mer professionellt intryck mot kund.
-
Fordonsrapportering
Registrera smidigt dina fordon såsom servicebil, privatbil, grävmaskiner etc direkt på projektet.
-
Formulär och Checklistor
Skapa Egenkontroller, Riskanalyser och andra kontroller som enkelt fylls i av de anställda direkt ute på fält.
-
Leverantörsfakturor
Ladda enkelt upp dina leverantörsfakturor på projektnivå. Undvik missade intäkter och få bättre kontroll på dina projekt!
-
Materialhantering
Smidig och snabb materialrapportering som gör att material kan rapporteras direkt vid uttag.
-
Projekthanteringssystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektsystem
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektplaneringsverktyg
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Projektuppföljning
Daglig sammanställning av samtliga resurser och projekt. Ger en tydlig bild över projektstatus och gör det enkelt att planera verksamheten.
-
Resursplanering
Ni kan enkelt planera era projekt och schemalägga era anställda på projektnivå. Ni får fullständig koll så ni har rätt mängd uppdrag och gö
-
Resursplaneringssystem
Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.
-
Resursplaneringsverktyg
Ni kan rapportera in resurser direkt ute på fältet i mobilen eller surfplattan som ger er en fullständig resurshantering.
-
Tidsregistrering
Tidsregistrera enkelt ute på fältet direkt i mobilen eller surfplattan och slipp dubbelarbete med smidigt verktyg.
Kontakta oss om du vill veta mer!
Tidrapporteringssystem
MyGizmo är ett tidrapporteringssystem som passar väldigt bra för hantverkarbranschen. Ett tidrapporteringsverktyg som går att anpassa till din verksamhet. Det är både användarvänligt, enkelt uppbyggt och går att använda direkt ute på fält.
Arbeta med digitala tidrapporteringar och hantera både små och stora projekt. Ni får ett modernt system som gör tidrapporteringen mycket smidigare och ni sparar samtidigt in på er administrativ tid. Vårt tidrapporteringssystem erbjuder smidig rapportering direkt i mobilen, surfplattan eller datorn!
Vill du veta mer om MyGizmo tidrapporteringssystem eller ha hjälp att komma igång med tidrapporteringen?
Kontakta oss gärna vid frågor eller för vägledning så hjälper vi dig vidare!
Vanliga frågor och svar om tidrapportering
Hur fungerar tidrapportering?
Med MyGizmo kan du lika enkelt tidsrapportera från din telefonen, surfplatta eller datorn. Tiden registrerar du enkelt på ett projekt, unikt med MyGizmo är att du kopplar din tid mot en arbetsuppgift som ni själva skapar t.ex plattsättning, invändig målning etc dessa arbetsuppgifter behöver ni bara skapa en gång så finns de i ert register. Vilket gör att det går snabbare att rapportera och ni som administratörer kan enkelt följa upp hur lång tid ni lagt på respektive moment i projekten.
Hur rapporterar jag övertid?
I MyGizmo skapar ni upp era tidstyper själva så ni får det exakt på det sätten ni önskar. Om det räcker för er med övergripande, det vill säga bara “övertid” går det bra. Medans om ni istället vill ha mer i detalj t.ex. övertid 50% eller övertid 100% går det också bra. I samband med att du rapporterar tid kan du även koppla tiden mot en tidstyp t.ex. övertid. Det gör att 8 timmar kan registeras som ordinarie tid och 2 timmar som övertid, totalt 10 timmar på den dagen. Tiden kopplas alltid mot ett projekt samt ett arbetsmoment för enkel sårbarhet och uppföljning.
Hur sparar jag tid på tidsrapportering?
Tidrapportering delas automatiskt upp till rätt anställds löneunderlag och rätt projekts fakturaunderlag så du slipper ha två system eller två lappar. Jämfört med andra tidrapporteringssystem kommer MyGizmo ihåg dina projekt du brukar jobba på och lägger de överst i listan för dig. Istället för att skriva anteckning vad du gjort så finns era arbetsuppgifter redan sparade, givetvis går dessa att komplettera med anteckningar i fritext om önskat. När du jobbar på samma projekt flera dagar i rad kan du enkelt kopiera gårdagens rapport vilket gör att det går snabbare att rapportera. Detta är några av alla smarta funktioner som finns med MyGizmos tidrapportering som gör att ni sparar tid och blir mer effektiva.